My favourite...

Idzie lato. Każda z nas nie tylko chce wyglądać jak milion dolarów ale też pachnieć seksapilem. Przedstawiam Wam moje ulubione (tylko 3) zapachy, kóre według mnie nadają się nie tylko w okresie lata.

1. Beyonce Heat Rush
Nuta zapachowa: kwiatowa kombinacja orchidei tygrysiej, kwiatu mango oraz pomarańczowego hibiskusa. Miodowa ambra, drzewo tekowe oraz piżmo.
Ja mam wersję wody perfumowanej. Lubię ten zapach, ale nie jest tak trwały jak woda toaletowa. Mimo wszystko czuje się w nim zapach słonecznej plaży...

Cena: niska
Wydajność: dobra
Trwałość: niska






2. Pur Blanca
Aromaty kwiatu ylang ylang , białej frezji  i mięty, do tego  biała róża, lilia wodna i biała peonia. To wszystko wzmocnione akordami białego drzewa sandałowego, mlecznego piżma i heliotropu.
Delikatny, łagodny zapach, bardzo kobiecy. Sprawdza się też w postaci roletki idealnej do torebki.
Cena: niska
Wydajność: dobra
Trwałość: dobra





3. Calvin Klein, IN2U 
MÓJ FAWORYT!

Nuty zapachowe: liście czarnej porzeczki, grejpfrut, bergamotka, orchidea, kaktus, wanilia, drzewo cedrowe.
Delikatny, świeży zapach. Długo się utrzymuje, przy czym nie zmienia swej wyrazistości. Lubię używać go w te „dobre dni” kiedy czuję od rana, że tętni ode mnie seksapilem :)
Cena: dobra
Wydajność: bardzo dobra
Trwałość: bardzo dobra

 

 

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka