Hello! :)

Kolejny blog z kolei, tym razem wytrwam!

Nie będzie to żaden blog specjalistyczny, prowadzony przez wykwalifikowaną kadrę. Jestem zwykłą prostą osobą, która po prostu chce znaleźć sposób na siebie, zmienić trochę swoje życie, poznać ciekawe osoby, które swoją pasją dzielą się na blogu.
Lubię gotować, nic specjalnego ale postaram się z Wami podzielić moimi smakołykami. Czasem testuję jakieś kosmetyki i różne nowości rynkowe, opiniami też chętnie się podzielę. Przede wszystkim chce zadbać o swoje zdrowie, więc sport, ćwiczenia, zdrowe jedzonko.



Życie trochę mnie przytłumiło, mam 23 lata a od kilku lat  jestem żoną, mamą, sprzątaczką, kucharką i tak w kółko. Ostatnio doszła jeszcze księgowa. Nagle poczułam się jakbym miała 40lat.... Uciekła ze mnie wola życia, chęć walki o szczęście, brak spełnienia w tym co robię. I nadszedł tai czas kiedy powiedziałam sobie KONIEC! 
Chcę coś zmienić! Nie dla innych, dla siebie.
Po pierwsze psychiczne nastawienie do siebie.
Po drugie jest kilka kursów, które chce skończyć.
Po trzecie chcę usunąć kilka zbędnych centymetrów z mojego ciała ;)
(...)
A najważniejsze być szczęśliwa i dawać to szczęście innym! :)



Mam nadzieję, że mi w tym pomożecie.
Dziękuję za każdy komentarz i dobrą radę :)




Taka sobie ja :)
wzrost: 168cm
waga: 56kg
talia: 70cm
udo: 52cm
łydka: 36cm
biodra: 92
biust: 87cm 
pod biustem: 77cm

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka