25 faktów o mnie :)

Na wielu blogach widziałam tego typu posty i bardzo fajnie mi się to czyta dlatego sama postanowiłam zrobić coś podobnego :)

1. Urodziłam się w 1990r
2. Dzieciństwo spędziłam na wsi, rodzice mieli dom z działką
3. Mam młodszego brata - paskuda jedna ;)
4. Uwielbiam czekoladę, w każdej postaci z wyjątkiem lodów czekoladowych
5. Jestem uzależniona od kawy
6. Jestem uparciochem
7. Wolny czas lubię spędzać ze znajomymi, ale są dni kiedy wole wtulić się w TZ i to z nim spędzać czas
8. Mojego Mężczyznę znam 7 lat, od ponad 5 lat jesteśmy małżeństwem
9. Mam cudowną córcię, która tuż po nowym roku kończy 4 lata
10. Nie mam zwierząt, bo moim zdaniem trzeba mieć czas żeby się nimi zajmować, a my z TZ ciągle w pracy
11. U mamy mamy jednak psiaka, który ma już 15 lat
12. Lubię kosmetyki, często kupuje coś żeby sprawdzić działanie z ciekawości, a potem zdarza się, że stwierdzam, że to nie dla mnie i rozdaje znajomym
13. Nie jestem modowym guru - mam swoje ulubione style i niektóre nowe po prostu mnie nie przekonują.
14. Co nie zmienia faktu, że w przymierzalniach spędzam masę czasu, bo może jednak to będzie to :)
15. W wolnej chwili czytam książki
16. Słucham różnej muzyki z wyłączeniem metalu
17. Od ponad roku mam świetną pracę - jestem księgową, kadrową, zaopatrzeniowcem, makretingowcem, itp w jednej osobie 
18. Do prowadzenia bloga zabierałam sie już dawno temu jednak zawsze na krótką metę
19. Piszę, bo mam z Wami kontakt a każdy Wasz komentarz cieszy mnie niezmiernie
20. Czytam regularnie obserwowane blogi, choć nie zawsze komentuję, żeby po prostu nie spamować ;)
21. Mam prawo jazdy od roku i autko, które codziennie rano kradnie mi TZ jadąc do pracy
22. Nie jestem nadmiernie skupiona na sobie
23. Czasem brakuje mi "zdrowego egoizmu"
24. Rodzina jest dla mnie najważniejsza
25. Fraza, która najbardziej sprawdza się w moim życiu "Per aspera ad astra" (Przez trudy do gwiazd)


****
Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania, na które chcecie znać odpowiedź - piszcie! :)
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka