Harbata GREEN HILLS

Zakupy w Biedronce. Rzucił mi się w oczy stojak z herbatami.
Mój wybór padł na 

Rozgrzej się!
o smaku pomarańczy z cynamonem i goździkami



 Opakowaniem jest kartonowe pudełko zamykane na "zakładkę". Owinięte było szczelnie folią, po której zdjęciu wydobył się przyjemy aromat. Torebkami są dobrze znane głównie z Liptona piramidki. Sznureczek przy saszetce dosyć długi, dzięki czemu nie wpada do szklanki :)
Skład naturalny (pomijając aromaty ;) ).


 Bardzo podoba mi się, że można ją zalać wrzątkiem. Nie lubię czekać aż woda ostygnie np. do ok 80 stopni...
Po zalaniu wodą unosi się przyjemny zapach, głównie cynamonu i goździków. Kolor herbaty zmienia się od jasno pomarańczowego, do lekko rudawego.

  
Tuż po zalaniu wodą.
Przed wyciągnięciem saszetki.

 Smak naprawdę przepyszny. Pomarańcze, cynamon i goździki z całą pewnością da się wyczuć. Delikatnie można też poczuć imbir.
Czy rozgrzewa?
Chyba jak każda herbata. Nie zauważyłam jakichś specjalnie rozgrzewających momentów ;)
Jednak smak przypadł mi do gustu!

Cena: 3,39zł / 20 szszetek


****

Macie swoje ulubione herbaty?


NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka