Kremowe denko

Uwielbiam kremy do rąk. 
Najbardziej takie, które ładnie pachną, szybko się wchłaniają i... działają!
Jednym z tych, które właśnie mi się kończą jest 

Ziaja, Krem do rąk do skóry szorstkiej i mało elastycznej
z bio olejkiem z pestek winogron


Od jakiegoś czasu wprost uzależniłam się od marki Ziaja. Uwielbiam ich maseczki do twarzy, odżywki do włosów, kremy do rąk, itd.
Ten krem kupiłam z rozmachu. Wchodząc do apteki powiedziałam, że chcę dobry krem, który nawilży moje ręca, sprawi, że nie będą takie szorstkie. Farmaceutka bez wahania sięgnęła po Ziaję zapewniając, że może go polecić. Miała rację....

Opis producenta:


Moja opinia:
W pełni zgadzam się z zapewnieniami producenta. Skóra dłoni stała się zdecydowanie delikatniejsza, gładsza i odpowiednio nawilżona. Naprawdę po pierwszym użyciu czuć zmianę na jej powierzchni. Opakowaniem jest fajna tubka, którą można postawić na korku - brak problemów z wydobyciem resztki. Przyjemy zapach. Konsystencja bardzo wydajna, łatwo się rozprowadza, nie zostawia na dłoni nieprzyjemnego filmu. Szybko się wchłania.
Ja stosowałam go zazwyczaj dwa razy dziennie, choć ręce myję dużo częściej. Po zużyciu tubki moje dłonie są w o niebo lepszym stanie. Jako, że zaczynają się przymrozki a moje dłonie źle na to reagują zaopatrzyłam się w kolejny z tej serii :)
Polecam! :)


****

Przypominam o rozdaniu:



****

A tak absorbując od kosmetycznego tematu - nie był mnie ostatnio, bo impreza goni imprezę ;)
I tak oto wczoraj minęło 7 lat jak poznałam mojego TZ <3 - nie miałam serca pisać postów w taki dzień :)
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka