Lakier Golden Rose Paris nr 216

Dziś przedstawiam Wam mój kolejny lakierowy zakup. 

 Golden Rose Paris nr 216

Długo nie miałam lakieru w odcieniu fioletu więc postanowiłam go wypróbować.



Opis producenta:
Wysokiej jakości seria lakierów do paznokci. Produkt ten jest wzbogacony substancjami przedłużającymi trwałość manicure. Lakier nadaje połysk. Dostępny w bogatej i modnej kolorystyce.

Pojemność: 11ml
Cena: 4,65zł


Moja opinia:
Po raz kolejny polubiłam lakier GR. Poręczna butelka, dobry pędzelek, nie czuć chemicznego zapachu, bo ulatnia się błyskawicznie. Kolor ładny, trwały (ok. 4 dni przy codziennych obowiązkach), połysk jak w zapewnieniach producenta. Można pomalować jedną warstwą, bo dobrze kryje, ale przy drugiej jest znacznie lepszy efekt.

Czy kupię ponownie?
Tak, tylko muszę zapolować na jakiś kolor ;)
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka