Luksja Care Pro Soften

Jakiś czas temu kupiłam mleczko do ciała 
Luksja Care Pro Soften


Cena: ok. 13zł / 500ml
(ja kupiłam promocyjnie za 6,49zł :) )

Opis producenta:


Jako, że od jakiegoś czasu mieszkam w miejscu gdzie mam wannę a nie prysznic, zaopatruję się głównie w płyny do kąpieli. To mleczko jednak wpadło mi w oko ze względu na zawartość balsamu do ciała. 
Musiałam wypróbować! :)

Moja opinia:
Opakowaniem produktu jest butelka zamykana na "klik", co nie sprawia żadnego problemu w użytkowaniu. Konsystencja kremowa, bardzo przyjemna.


Zapach delikatny, wydaje mi się jednak, że czuć zapach owsiany :)
Przy kąpieli naprawdę dobrze się sprawdza. Łatwo rozprowadzające się mleczko, umiarkowanie się pieni. Po użyciu nie trzeba stosować balsamu, ponieważ skóra jest zdecydowanie gładsza i przyjemniejsza w dotyku niż po zwykłych żelach pod prysznic. 
Jestem naprawdę zadowolona z tego produktu :)



****

I u mamy czeka na mnie paczuszka z nagroda za punkty zebrane z ankiet na GFK
Wybrałam toster, ale zdjęcia pokażę Wam jak już będzie w mojej kuchni :)
To naprawdę fajna stronka gdzie za wypełnianie ankiet można otrzymać porządne nagrody. Chętnych zapraszam do rejestracji :)







NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka