Odrobina prywaty :)

Przygotowałam się już do nowego 2014 roku :)
Kupiłam magazyn "Zwierciadło", a z nim kalendarzyk. Do czytania tej gazety muszę mieć dobry dzień, bo jest dla mnie zwyczajnie za "ciężkie". Ale kalendarze uwielbiam, choćby ze względu na to, że oprócz standardowych dat 2014 są też na ten rok już od października. A wiadomo, że często planujemy już coś na nowy rok i lubimy mieć wszystko w jednym miejscu ;)

I cieszę się jak dziecko, bo.... mój blog w końcu ma 1000 wyświetleń! I 19 obserwatorów, którzy komentują moje bazgrołki. Dziękuję Wam za to, że jesteście!
W związku z moim "osiągnięciem" zorganizuję rozdanie. Ale o tym napiszę później! ;)


Odchodząc od tematu: szukam krajalnicy. Możecie mi jakąś polecić?
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka