Przyciąganie lata, kompletna klapa...

Jakiś czas temu chcąc zatrzymać przy sobie choć odrobinę lata kupiłam pewien lakier do paznokci. Byłam w Naturze, promocja z 10,99zł na 6,99zł - pomyślałam spróbuję.

Recenzowany produkt to:
Lakier Fashion Color, Bell



Opinie użytkowniczek:
- lakier dobrze kryje
- nie zostawia smug
- trwały.

Jednak moim zdaniem to totalna klapa! Nie wiem, może trafiłam jakoś felernie ale nawet nie pokażę Wam zdjęcia na paznokciach, bo zmyłam zaraz po nałożeniu. 
Przy pierwszej warstwie lakier zostawiał smugi i prześwity na raz. Myślę sobie ok, druga będzie lepsza. A tu kolejna załamka - lakier zaczął się rolować jakby miał w sobie żywicę :( pokryć i tak nie pokrył więc sięgnęłam po zmywacz do paznokci... Lakier użyłam jak zawsze na zmatowane paznokcie, mocno go wymieszałam przed użyciem więc to raczej wina lakieru.


Miałyście kiedyś lakier z tej serii? Może faktycznie źle trafiłam?
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka