Ziaja po raz kolejny - odżywka do włosów nawilżająca

Pamiętacie jak kiedyś dostałam mega pakę z produktami głównie z Ziaji? Wśród nich była także odżywka nawilżająca do włosów, którą od jakiegoś czasu stosuję.



Opis producenta:


Cena: ok. 5zł / 200ml

Głównymi dobrodziejami są:


* Opakowaniem jest buteleczka, bardo zgrabna dzięki czemu zmieści się nawet w niedużej kosmetyczce i można ją zabrać naprawdę wszędzie.
* Konsystencja płynno-kremowa. Łatwo się rozprowadza i na moje półdługie włosy wystarczy użycie dwukrotnej ilości pokazanej na zdjęciu poniżej.


* Zapach przyjemny, delikatny. Pozostaje na włosach "na potem". 


Moja opinia:
Nigdy nie przepadałam za odżywkami do włosów bez spłukiwania - chyba, że były to spray'e. Tu jednak się przekonałam. Odżywka jak w opisie producenta radzi sobie z problemem suchych włosów. Moje były zniszczone farbowaniem, prostowaniem itp. Zanim zaczęłam stosować ten produkt nawet prostowanie z dodatkiem brylantyny nie zapobiegało odstawaniu przesuszonych kędziorów. Teraz jednak to się zmieniło. Włosy są gładsze, bardziej miękkie i nie puszą się jak jeszcze około miesiąca temu. Do tego wydaje mi się, że zrobiły się trochę mocniejsze.
Powtórzę się ale to kolejny produkt Ziaji, który mogę polecić! :)
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka