Blistex - ekspert w pielęgnacji ust (próbka)

Na ostatniej wizycie u stomatologa otrzymałam próbkę balsamu do ust 
Blistex Intensive.


Kilka słów od producenta:



Producent bardzo pomysłowo dba o reklamę swojego produktu ;)
Ulotka malutka swobodnie mieszcząca się np. w portfelu, z pełnym opisem balsamu, miejscem na zapisanie terminu kolejnej wizyty i próbką.


Jako, że mam ostatnio znów problemy z spierzchniętymi ustami postanowiłam od razu ja wypróbować.
Faktycznie działa. Usta niemal natychmiast przestały piec, a drugiego dnia nie było już śladów po problemach z pękaniem i przesuszeniem.
Śledząc produkt w internecie zauważyłam, że pełnowymiarowy produkt (tubka 6ml) kosztuje ok 12zł. Myślę, że się na niego skuszę. 
Do tej pory pomagał mi balsam do ust Tisane, o którym pisałam >>TUTAJ<< , ale Blistex wydaje mi się mieć wygodniejsze w użyciu opakowanie więc przy najbliższej okazji się w niego zaopatrzę.
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka