Magnez - bo organizm czasem trzeba wspomóc ;)

Dziś trochę z innej beczki. 
Idzie wiosna. Nasze organizmy są ociężałe po zimie i trzeba dać im pozytywnego "kopa" aby ruszyły do przodu :) 

Oprócz zdrowej diety i ruchu czasem trzeba się wspomóc suplementami. 
Niestety mimo zróżnicowanej diety od zawsze mam problemy z ilością magnezu w moim organizmie :( w związku z czym regularnie uzupełniam niedobory suplementami. 
Moim ostatnim zakupem był
Magnum forte - Zdrowit


Produktem są tabletki musujące o smaku cytrynowym. Zaleca się przyjmowanie suplementu głównie w okresie odczuwanie zmęczenia, znużenia. Ja natomiast stosuję go ze względu na fakt, że z niedoboru magnezu często łapią mnie skurcze :(
Jak zapewnia producent już jedna tabletka dziennie zapewnia nam 100% zapotrzebowania na magnez i witaminę B6. Ja ze swojej strony mogę powiedzieć, że gdy po przerwie w uzupełnianiu magnezu sięgnęłam po w/w produkt to skurcze ustąpiły :)

Stosujecie jakieś suplementy?

****

Wkrótce recenzja skarpetek złuszczających :)
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka