Regenerujący krem do rąk Garnier

Problem suchych dłoni chyba nigdy mnie nie opuści. Nawet jeśli zanik ana chwilę to potem i tak wraca :( Jakiś czas temu kupiłam krem do rąk Garnier 


Kilka słów od producenta:


Krem ma standardowe opakowanie. Korek odkręcany, na którym można postawić krem.
Bardzo łatwo sie wydobywa. Po zużyciu pierwszego opakowania rozcięłam tubkę, żeby zobaczyć ile zostało, ale okazało się, że naprawdę minimalne ilości.


Konsystencja lekka, przyjemna, nielepiąca się. Łatwo się rozprowadza i szybko wchłania co niewątpliwie jest ogromnym plusem :)


Krem ma przyjemny, delikatny zapach.


Moja opina: 
Zgodnie z zapewnieniem producenta krem regeneruje suche, zniszczone dłonie. Jest tylko jeden warunek -regularne stosowanie (przynajmniej raz dziennie). Po takim użyciu skóra staje się gładsza, bardziej miękka a dłonie wyglądają na mniej zniszczone. Cena również jest bardzo przystępna ok. 7zł/100ml. Używam już kolejnego opakowania tego kremu i na razie nie mam zamiaru zmieniać (no chyba, że cos wpadnie mi w oko ;) ). 
Moim zdaniem produkt naprawdę godny polecenia! :)
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka