Syoss Shine & hold

Za namową koleżanki kupiłam ten lakier do włosów. 
Wg opinii koleżanki miał dobrze utrzymywać fryzurę przez długi czas. 



Od producenta:
Profesjonalna linia do stylizacji Syoss Shine & hold zapewnia bardzo mocne utrwalenie na długo oraz olśniewający blask Twojej stylizacji. 
Lakier do włosów:
* nadaje wyjątkowy, promienny blask
* szybko wysycha i jest łatwy do usunięcia podczas szczotkowania
* zapewnia utrwalenie do 24h.
Profesjonalny efekt prosto z salonu fryzjerskiego.

Moja opinia:
Lakier ma standardowe opakowanie, które jak większość z łatwością utrzymuje się w ręku. Faktycznie szybko wysycha. Ma lekko chemiczny zapach, który jednak szybko się ulatnia. Co do trwałości: na fryzurze upiętej jest ok, ale np. przy rozpuszczonych włosach podczas wiatru u mnie się nie sprawdza :( Wydaje mi się też, że po użyciu lekko skleja włosy - miałam wrażenie, że mam na głowie hełm (?).
Do tej pory używałam Wellaflex  i moim zdaniem jest o niebo lepszy od opisywanego Syoss'a.

Plusy:
+ trwałość
+ zapach
+ cena (ok. 16zł/300ml)

Minusy:
- nie "współpracuje" z moimi rozpuszczonymi włosami
- sklejanie włosów

****

Używałyście go? Jak sprawdził się u Was?

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka