Chusteczki do demakijażu - Corine de Farme


 Ostatnio kupiłam dla wypróbowania chusteczki do demakijażu 
Corine de Farme.
Przyznam, że kupowałam je w ciemno, gdyż innych akurat nie było :)


Kilka słów od producenta:


Chusteczki mają klasyczne opakowanie z odklejanym "okienkiem". Każda z nich jest złożona oddzielnie co znacznie ułatwia wydobywanie ich. Po kilku użyciach klej w okienku nadal klei dzięki czemu chusteczki nie wysychają.


Demakijaż przy użyciu tego produktu jest naprawdę dobry. Usuwają całkowicie nałożone kosmetyki. Radzą sobie bardzo dobrze z tuszem do rzęs. Jedyny minus (jak dla mnie) mogłyby być bardziej wilgotne. 



 
Moim zdaniem chusteczki Corine de Farme są bardzo dobre. Spełniają swoje zadanie, a to już najważniejsze :)
Cena przyzwoita: 5zł. 
I zauważyłam, że moja cera zrobiła się delikatniejsza.


NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka