Puder brązujący Sensique 105

Po raz kolejny przepraszam za zdjęcia ale pudełeczko wpadło w ręce mojej córki, która stwierdziła, że to samo się rozsypało, ona tylko przypadkiem upuściła ;)

Prezentowanym produktem jest 
Sensique Bronzing Powder 105


Produkt ma 3 odcienie dzięki, którym łatwiej odnaleźć idealny dla siebie kolor. Moja cera jest dość śniada w związku z czym wybrałam ciemniejszą wersję.


Przyznam, że nie używam często tego typu produktów. Szczególnie w okresie wiosenno - letnim kiedy używam zazwyczaj jedynie kremu typu BB.
Czasem jednak zdarza się, że rano widać u mnie drobne mankamenty typu delikatne przebarwienia a wtedy niestety sam krem nie starcza :(


Moim zdaniem ten puder prasowany jest dobry. Nie robi efektu maski. Cera wygląda naturalnie. Dobrze kryje niedoskonałości.
Minusem natomiast jest to, że się leciuteńko świeci :/ miał to być puder typowo brązujący, a nie rozświetlający stąd takie moje zdanie.
Nakładam go typowym pędzlem do pudru.
Utrzymuje się cały dzień, nie ściera się. Nie powoduje też u mnie żadnych uczuleń, czy innych zmian na twarzy.
Mogę go z pewnością polecić :) 
Za swoją wersję zapłaciłam promocyjnie 5,50zł, więc cena też jak najbardziej na plus.
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka