Balsam do ciała pod prysznic NIVEA

Dziś króciutki pościk o próbce, którą otrzymałam podczas ostatnich zakupów w Naturze 

Balsam do ciała pod prysznic, NIVEA
COCOA & MILK


Kilka słów od producenta:
 Wyjątkowo przyjemny sposób na szybkie nawilżenie skóry. Delikatnie pachnący balsam działa jak odżywka, w wygodny sposób pozwalając zadbać o Twoje ciało.
DZIAŁANIE
Balsam do ciała pod prysznic nie ma właściwości myjących. Produkt przebadany dermatologicznie. Nie zawiera sztucznych barwników i silikonów. Łatwo biodegradowalny.

Czujesz, że Twoja skóra jest odżywiona i promienieje zdrowym blaskiem. Bez konieczności czekania na wchłonięcie się balsamu. Odpowiedni do stosowania po depilacji lub goleniu.

Opakowaniem jest tuba 50ml, z zamknięciem typu "klik", bardzo wygodna w używaniu.
Niestety ze względu na to, że to próbka nie mogę zrecenzować opakowania produktu pełnowymiarowego :(

  Konsystencja produktu delikatna, kremowa. Szybko rozprowadza się po ciele. 


Produkt ten ma bardzo przyjemny, delikatny zapach kakaowy, który utrzymuje się na skórze jeszcze jakiś czas po użyciu.


Moja opinia:
Naczytałam sie różnych opinii na temat balsamów do ciała pod prysznic, większość jednak była negatywna.
Moim zdaniem próbka sprawdziła się bardzo dobrze. Stosowałam podczas dwóch kolejnych pryszniców. 
Łatwo się rozprowadza, przyjemnie pachnie. Po użyciu skóra jest delikatnie nawilżona, a na jej powierzchni da się poczuć woń masła kakaowego.
Z ciekawości użyłam tego produktu jako standardowego balsamu do ciała już po kąpieli. 
Według mnie lepiej sprawdza się w tej wersji (może to przekonanie do stereotypów) ;)
Balsam szybko się wchłania, nie pozostawia klejącej warstwy na ciele, skóra jest nawilżona przez długi czas a do tego przyjemnie pachnie. 
Myślę, że przy najbliższej okazji podczas zakupów sięgnę po ten produkt.



****

Jaka jest Wasz opinia o balsamach do ciała pod prysznic?
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka