BIOVAX intensywnie regenerująca maseczka do włosów suchych i zniszczonych

Od czasu do czasu moje włosy potrzebują intensywnej regeneracji, gdyż prostowanie czy farbowanie niestety nie działa na nie najlepiej.
Ostatnio postanowiłam wypróbować

Intensywnie regenerującą maseczkę do włosów suchych i zniszczonych, BIOVAX



Od producenta:


Dla sprawdzenie rzeczywistego efektu produktu używałam go przez 5 kolejnych myć włosów (2-3 razy w tygodniu). Na każdy "zabieg " wykorzystałam jedną saszetkę (20ml).

Maseczka ma delikatną, kremową konsystencję. 
Po nałożeniu czuć lekki zapach migdałów połączony z odrobiną woni miodu.
Produkt bardzo dobrze się rozprowadza, jedna saszetka spokojnie wystarczyła mi na aplikację na całej długości włosów.


Moja opinia:
Nie spodziewałam się chyba aż tak dobrego efektu. 
W zaleceniach producenta jest wzmianka aby trzymać ją na włosach ok 15 min, ja natomiast zawijałam ręcznik na głowę i z takim turbanem siedziałam ok 20-30min.
Już po pierwszym użyciu widać różnicę - włosy niemal od razu stały się bardziej miękkie.
Po całej "kuracji" maską BIOVAX zauważyłam, że włosy stały się zdecydowanie gładsze, lepiej się układają, mają więcej blasku, a przede wszystkim są naprawdę dobrze nawilżone.
Saszetki, które wypróbowałam dostałam od koleżanki, teraz zamierzam kupić pełnowartościowy produkt (ok. 20zł/250ml).


NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka