Cukrowy peeling do ciała Bielenda Fruit Bomb arbuz

Od długiego czasu jestem uzależniona od wszelkiego rodzajów peelingów. Kupuję je nagminnie, sprawdzam różne wersje. Ostatnio natknęłam się w Biedronce  na peeling 
Bielenda Fruit Bomb ARBUZ
Postanowiłam sprawdzić :)


 Kilka słów od producenta:
 Cukrowy peeling do ciała o zapachu arbuza to idealny sposób na poprawę wyglądu i kondycji skóry. Peeling ma wyjątkowe właściwości wygładzające, nawilżające i regenerujące. Skutecznie zmiękcza i odnawia naskórek, poprawia mikrokrążenie, ujędrnia i uelastycznia skórę. Intensywny zapach soczystego arbuza poprawia samopoczucie i nastraja pozytywnie. Podaruj swojej skórze owocową pielęgnację i uczyń swoje ciało pięknym, pachnącym, zmysłowym i bardzo apetycznym.



Opakowanie typowe dla tego typu produktów, a'la słoiczek, plastikowy, z zakrętką. Osobiście wolę takie wersje peelingów niż te w tubach. Dodatkowo po odkręceniu pokrywki produkt zabezpieczony sreberkiem.


 Po otwarciu od razu czuć przyjemną woń arbuza. Zapach ten jest bardzo naturalny, nie czuć żadnych związków chemicznych, od razu sprawia, że czuje się lato w pełni :)


Konsystencja peelingu Bielenda  jest bardzo przyjemna dla skóry. Delikatne cukrowe ziarenka pozwalają na pozbycie się niechcianego, zrogowaciałego naskórka. Nie jest płynny jak niektóre peelingi z dodatkiem np. żelu, tylko gęsty jak domowe peelingi na bazie cukru, co sprawia też, że jest wydajny.


Moja opinia:
Jako maniaczka peelingów i arbuza mogę być mało obiektywna ;)
Z tego zakupu jestem bardzo zadowolona. Za niewiele ponad 5zł udało mi się kupić produkt bardzo dobrej jakości. Nie tylko uwodzi zapachem ale także działaniem.
Skóra po takim "mini spa" jest delikatniejsza, zdecydowanie gładsza i  elastyczniejsza. Zauważyłam też, że po prysznicu z peelingiem lepiej wchłaniają się balsamy do ciała.
Jeżeli zauważę go na półce w jakimś sklepie to na pewno skusze się także na inny owocowy zapach (w ofercie m.in. papaja, winogrono)  :)
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka