DONEGAL Lakier do paznokci Beauty Shine 7126 Brown Sugar

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam 

 Lakier do paznokci Beauty Shine by DONEGAL, nr. 7126 Brown Sugar


Od producenta:

Poznaj paletę kolorów Beauty Shine, dzięki użyciu nanocząsteczek usunięcie lakieru staje się bardzo proste i szybkie. Zastosowane przez nas składniki pozwalają  na ultraszybki czas schnięcia.Jasnobrązowy lakier do paznokci. Świetny kolor lakieru przywodzący na myśl letnią opaleniznę. Kolor świetnie kontrastuje z biżuterią na dłoniach.Dzięki formule ECO, lakiery Beauty Shine są w pełni bezpieczne dla zdrowia,  nie zawierają substancji szkodliwych, takich jak Toluen, Formaldehyd czy DBP.Produkt nie pozostawia przebarwień na naturalnej płytce. Nanocząsteczki zawarte w produkcie pozwalają osiągnąć maksymalną trwałość do 5 dni bez odprysków i pęknięć. Nowoczesna samopoziomująca formuła gwarantuje, że lakier nie pozostawia smug, a jego nakładanie będzie dla Ciebie czystą przyjemnością. Intensywny pigment gwarantuje, że jedna warstwa lakieru w pełni kryje naturalną płytkę paznokcia, a efekt połysku jest olśniewający.




Opakowaniem lakieru jest buteleczka o kwadratowym kształcie, pojemność 6ml.
Pędzelek jest dość cienki co niespecjalnie przypada mi do gustu, ale mimo to dobrze się nim maluje i fajnie utrzymuje się w ręce.
Konsystencja dość rzadka ale pomaga to w uniknięciu zacieków i smug, nie zlewa się z paznokci. 
Zapach lekko chemiczny, szybko się ulatnia.




Moja opinia: 
Kupiłam ten lakier z czystej ciekawości, ponieważ jak dotąd nie miałam lakierów marki Donegal.
Spodobał mi się kolor, który wpada w gamę kolorystyczną często przeze mnie używaną, czyli typowe nude.
Nakładanie było bardzo szybkie. Pędzelek dobrze się sprawił przy moich króciutkich paznokciach. Lakier schnie szybko, jednak nie na tyle, żeby zrobić zacieki (zdecydowany plus!). Pierwsza warstwa pokrywa paznokieć dość dobrze, ale położyłam też drugą dla wyrazistości koloru. 
Najbardziej podoba mi się prawdziwy efekt "shine", połysk utrzymuje się przez cały czas, aż do zmycia lakieru. Nie pojawiły sie odpryski, produkt też nie schodzi z końcówek.
Miałam go na pazurkach 5 dni.
Zdjęcia zrobione w różnych porach dnia, tak aby pokazać Wam kolor przy różnym świetle.

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka