EVELINE Ujędrniające serum do biustu 4D

Ponad 3 miesiące temu zaczęłam stosowanie 
Ujędrniającego serum do biustu 4D EVELINE 



Od producenta:



Opakowanie serum to miękka, plastikowa tuba, stawiana na korku. Ułatwia to z całą pewnością wydobycie produktu do samego końca. 
Konsystencja przyjemna, kremowa o delikatnym zapachu.
Nie zostawia klejącej powłoki na ciele, dość szybko się wchłania.



Moja opinia:
Powiem szczerze, że nie zauważyłam efektu powiększenia biustu, ale raczej na to nie liczyłam ;)
Serum jest bardzo dobre do ujędrnienia skóry i na tym też głównie się skupiłam. Używałam go przez około 3 miesiące, średnio 2-3 razy w tyg. Zużyłam ok 3 opakowania. Produkt ten jest dość wydajny. Stosowałam go także na dekolt i okolice ramion. 
Skórach w miejscach gdzie używałam serum stała się ujędrniona, gładsza i elastyczna, a także bardzo dobrze nawilżona.
Za jedno opakowanie produktu płaciłam około 24zł (150ml) i moim zdaniem jest to naprawdę dobra cena. Stosowałam kiedyś inne produkty typu push up jednak nie ujędrniały one skóry tak dobrze jak ujędrniające serum z Eveline.
Jako, że zbliża się lato i wygląd naszego dekoltu jest dość ważny to mam zamiar stosować dalej ten produkt.

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka