Lakier do paznokci LadyCode by BELL, Full Colour nr. 10

Ostatnio podczas wizyty w Biedronce wpadł mi w oko lakier do paznokci
LadyCode by BELL, Full Colour nr. 10



Jako, że kiedyś kupiłam lakier z Bell i zupełnie nie przypadł mi do gustu podeszłam do tej marki z dystansem ;)
Ten jednak skusił mnie swoim kolorem, ponieważ mam same bladoróżowe odcienie lakierów.



Moja opinia:
Lakier jest bardzo dobrej jakości. Efekt na zdjęciach to dwie warstwy emalii. Szybko wysycha, nie czuć chemicznego zapachu, który często towarzyszy tego typu produktom. Nie pozostawia zacieków. 
Minusem jest to, że po pierwszej warstwie prześwituje i nie wygląda zbyt estetycznie. 
Jak dla mnie mógłby mieć też szerszy pędzelek, ale to kwestia gustu (ja chyba przyzwyczaiłam się do pędzelków lakierów z GoldenRose)
Raczej nie używałam dotąd tak żywych odcieni różu, jednak ten z jednej strony jest bardzo wyrazisty, a z drugiej dodaje takej dziewczęcej delikatności. 
Jestem zadowolona z tego zakupu :)





NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka