Na zaufanie trzeba sobie zapracować! :)

Może w tym poście trochę posmęcę ale chciałabym poznać Wasze zdanie na ten temat ;)

Blogowanie

Wiadome jest chyba każdemu kto zaczyna życiową drogę blogowania, ze początki są niezmiernie trudne. Walka o obserwatorów, wyświetlanie bloga, komentarze. Czytelnika trzeba jakoś zachęcić. Ale to przecież wcale nie takie proste :(
Tutaj pomaga jednak maksyma "per aspera ad astra" (przez trudy do gwiazd), bo przecież każdy z blogerów, których statystyki sięgają kilkadziesiąt - kilkaset wyświetleń także kiedyś zaczynał. 
Ja sama podchodziłam do blogowania co najmniej kilkanaście razy :P teraz jednak robię to tak "na poważnie", a przynajmniej staram się ;)

Współpraca blogowa to już "wyższy poziom" blogowania. Firmy nie chcą współpracować z blogami, których statystyki są słabe. Sama się przekonałam i nie mam o to żalu, bo wiadomo ze zależy im na dobrej reklamie. Doszłam jednak do wniosku, ze chwilowo wstrzymam się z prośbami o współpracę. Wysłałam kilka maili i co prawda czekam na odpowiedz, ale nie chce się za bardzo nastawić na pozytywne odpowiedzi - mniej rozczarowań ;)
Mam spora ilość kosmetyków, które muszę, które chce zrecenzować. Wiadome jest przecież ze testowanie trwa różną ilość czasu w zależności od rodzaju produktu. Lakiery, czy kosmetyki do makijażu można zrecenzować w ciągu tygodnia od rozpoczęcia testu. Ale bez sensu byłaby recenzja balsamu ujędrniającego po jednym użyciu ;) dlatego zamierzam podzielić się z Wami opiniami na temat tych produktów, które posiadam, zapracowując sobie jednocześnie na zaufanie firm, które chciałyby ze mną współpracować.


Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
  Może bardziej doświadczone blogerki chciałyby podzielić się swoimi odczuciami?
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka