Prostownica ROWENTA ELITE - tak, tak, tak! :)

Jakiś czas temu moja prostownica przestała grzać, miała już swoje lata, a kupiona była za grosze więc miała prawo :/
Tyle dojęczałam mężowi, że kupił mi nową.
Po przejrzeniu różnych modeli wybór padł na 
ROWENTA ELITE Model Look


 Prostownica jest lekka, bardzo poręczna. 
Fajnym patentem jest założenie blokady rozkładania. 

Po przesunięciu dźwigienki prostownica staje się praktycznie płaska, co ułatwia jej przechowywanie.


Na górze produktu mamy włącznik oraz diodę informującą o nagrzaniu, migająca oznacza iż temperatura nie została osiągnięta, natomiast stale paląca się, woła "Użyj mnie" ;)


Fajnym pomysłem jest też 5 stopniowa regulacja temperatury nagrzewania płytek prostujących.


Moja opinia:
Prostownica ROWENTA ELITE Model Look jest bardzo dobrym produktem renomowanej marki. Świetnie sprawdza się przy prostowaniu, błyskawicznie ujarzmia nawet moje kręcone/puszące się włosy. Nie potrzebuję produktów typu brylantyna, których używałam dotychczas do zabiegów na włosy. 
Bardzo spodobał mi się pomysł blokady dzięki czemu urządzenie zajmuje mało miejsca i nie jest problemem zmieścić ją np. w torebce. 
Regulacja temperatury też jak najbardziej na plus, mimo iż zazwyczaj prostuję na wysokiej temp. (230st) przy użyciu tego cuda wystarczy temp. pośrednia (180st), a efekt taki sam.
Cena jak najbardziej przyzwoita - zapłaciłam 99zł, a jestem zachwycona.
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka