Samoopalająca mgiełka do ciała Sun Zone, ORIFLAME

Do wszelkiego typu samoopalaczy zawsze podchodziłam z dystansem, ponieważ zostawiały smugi (jest duże prawdopodobieństwo, że nie umiałam ich stosować ;) ).
Skusiłam się jednak na 

Samoopalającą mgiełkę do ciała Sun Zone, ORIFLAME


Od producenta:
Odświeżająca, lekka formuła na bazie wody w wygodnej formie sprayu. Szybko się wchłania, pozostawiając skórę przyjemnie nawilżoną. Nadaje piękną, równomierną i naturalnie wyglądającą opaleniznę już po upływie 3 godzin. 


Moja opinia:
Opakowaniem samoopalacza jest plastikowa butelka o pojemności 150ml, z aplikatorem typu spray.
Bardzo łatwo zatem wydobywa się ją z opakowania. Buteleczka jest bardzo poręczna.
Mgiełka ma wodnistą konsystencję, dzięki czemu moim zdaniem bardzo równomiernie się rozprowadza. 
Ma zapach jak każdy inny typowy samoopalacz.
Wydaje mi się, że producent lekko przesadził z opalenizną po 3godz ;) Efekt jednak jest. Poniższe zdjęcie przedstawia wygląd skóry po dwóch użyciach. Opalenizna pojawia się powoli, równomiernie, nie ściera się przy kontakcie z odzieżą. 
Stopniowe "zbrązowienie" skóry jest moim zdaniem wielkim plusem, gdyż dodatkowo zapobiega smugom i załamaniom w kolorycie ciała.
Samoopalająca mgiełka nie zostawia śladów na ubraniach - po użyciu wciągnęłam szorty i żadnych plam nie zauważyłam. 
Ja używam jej głównie na nogi, gdyż tą partię ciała zawsze najtrudniej mi opalić, a pogoda coraz ładniejsza więc zaczyna się odkrywać nogi przy sukienkach :)


Cena katalogowa to 29,90zł/150ml ale można też uchwycić promocję np za 12,99zł.
Moim zdaniem warto się w nią zaopatrzyć dopóki słońce nie otuli nas swoimi promieniami. 
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka