Świeczki przeciw komarom - Fabryka Świec Light :)

Dziś post zupełnie nie będzie kosmetyczny, ale myślę, że jak najbardziej na czasie :)
Pogoda jest piękna, nie tylko nam dodaje energii do życia ale także uciążliwym dla naszych ciał komarom :(
Mieszkam w bloku gdzie w odległości 50m znajduje się las. Cisza, spokój, świerze powietrze z dala od miejskiego zgiełku, a zarazem wieczne "bzzzzzz" nad uchem.
Jest to tym bardziej uciążliwe, gdyż moja córka jest uczulona na ukąszenia i strasznie puchnie w okolicy każdego "komarzego" pryszczyka.
 Postanowiłam jakoś z tym walczyć. 
Kupiłam ogrodowe świeczki przeciw komarom w Fabryce Świec Light


Nie mam ogrodu ale mam balkon, na którym stoją doniczki z kwiatami - taki mój mini ogródek ;)
 Zaopatrzyłam się w trzy świeczki (4,40zł/szt).



Opakowaniami są śliczne ceramiczne doniczki z motywem kwiatowym, które póżniej możemy wykorzystać, np jako świecznik do podgrzewaczy zapachowych czy zasadzenia mini roślinek.
Moim zdaniem idealnie wtapiają się dzięki temu w ogród.



Zapachem przypominają lekko spray przeciw komarom, ale nie jest on uciążliwy. Zaleca się jednak stosowanie ich na zewnątrz.




Tak prezentowały się na moim balkonie. 



A teraz o działaniu...
Nie spodziewałam się az takiego efektu. Siedzieliśmy na balkonie do godziny 23 i nie było ani jednego komara! W domu też cisza, żadnego wstrętnego dźwięku owadów w nocy. 
W doniczkach ustawiłam wszystkie świeczki, ale zapaliłam tylko jedną, przez cały ten czas nie ubyło jej zbyt wiele, więc są tez wydajne.

Polecam je wszystkim, których wieczorny relaks zakłócają komarzyce! 

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka