Trochę prywaty...

Dziś króciutki pościk typowo prywatny :)
Jestem ostatnio strasznie zabiegana, w pracy urwanie głowy, załatwiam papiery na uczelnię, kończę kursy, do tego pora zakończyć przeprowadzkę i mój dzień trwa zdecydowanie za długo ;(
Ale o Was pamiętam! :)
Do końca tygodnia wszystko uporządkuję i wracam z recenzjami :)

Przypominam o rozdaniu, które trwa jeszcze kilka dni :)

****

A wczoraj obchodziłam najlepsze święto w roku - Dzień Matki! <3
Uwielbiam występy dzieci w przedstawieniach przedszkolnych :)
A uśmiech córci i okrzyk na pół przedszkola "KOCHAM CIE MAMO!" wywołał u mnie ogromne wzruszenie a w oczach pojawiły mi sie łzy :)
W domu też nie dawano mi się przemęczać: "Mamo zrób sobie kawę i odpocznij, dziś masz święto!" :)


Dla odmiany dziś już padło pytanie "A co robimy w Dzień Dziecka?" :D
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka