Rozdanie - 3 osoby wygrywają :)

Kochani jest Was ze mną już coraz więcej, wiem, że często tu zaglądacie. 
Jest to dla mnie bardzo ważne i w związku z tym mam prezent :)

Zapraszam na rozdanie, w którym wygrywają aż 3 osoby
+ rozlosowany będzie prezent dodatkowy!




Warunki rozdania:
1. Rozdanie trwa od 10.06 - 10.07
2. Organizatorem jestem ja, właścicielka blogu lifewithsatisfaction.blogspot.com
3. Wyniki ogłoszone będą w ciągu 3 dni od zakończenia rozdania.
4. Aby wziąć udział w rozdaniu należy:
* byc publicznym obserwatorem bloga
* umieścić powyższy podlinkowany baner na swoim blogu
* w komentarzu zostawić zgłoszenie
* opcjonajnie utworzenie notki bądź wpisu o rozdaniu (nie jest obowiązkowe, ale będzie mi baaardzo miło ;) )
5. Wzór zgłoszenia:
Obserwuje jako:
Baner: (adres swojego bloga)
Notka: tak (adres)/nie 
6. Zastrzegam sobie prawo do nie zrealizowania rozdania jeżeli udziału nie weźmie co najmniej 10 osób.


Zestaw nr 1



Zestaw nr 2



Zestaw nr 3




Dodatkowo wylosuje jedna osobę, która otrzyma zestaw:
może się zatem zdarzyć, że jedna osoba wygra nawet 2 zestawy :)




Powodzenia! :*


Zapraszam także na mój fanpage :)
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka