Ambasadorka Le Petit Marseillais + próbki dla Was

W ubiegłym tygodniu zostałam 

Ambasadorka LE PETIT MARSEILLAIS

dzięki portalowi 


Otrzymałam paczuszkę, z której jestem bardzo zadowolona i testowanie rozpoczęłam w tym tygodniu.



W środku znalazłam żel pod prysznic oraz mleczko do ciała, a także próbki dla znajomych :)


W związku z tym, że liczy się dla mnie Wasza opinia mam dla 5 osób po dwa zestawy próbek (2 x żel + 2 x mleczko) dla Was i dla Waszej przyjaciółki / siostry / mamy. Jedynym warunkiem otrzymania ode mnie próbek jest zadeklarowanie króciutkiej opinii na blogu, bądź mailem po przetestowaniu próbek.  
Aby otrzymać próbki napisz w komentarzu, że wyrażasz taką chęć.
Zgłoszenia dziś do 00:00. Jutro napisze kto otrzyma próbki i poproszę o adresy do wysyłki.




NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka