Eveline, Art Scenic, Korektor do brwi 3 w 1

Jako, że nie jestem wielką specjalistką w tematyce makijażu. Przez długi czas wystarczał mi puder i tusz do rzęs. Jednak ostatnio zaczęłam większą wagę przywiązywać do tego jak wygląda mój make-up.
Powoli dodawałam cienie, eyelinery, itp.
Dziś chcę Wam przedstawić

Korektor do brwi 3 w 1 Art Scenic, Eveline




Kilka słów od producenta:




 Korektor do brwi Eveline opakowaniem przypomina tusz do rzęs. 
Aplikatorem jest szczoteczka, która rzeczywiście wygląda jak maskary.
Obawiałam się, że przez to moje rzęsy będą szerokie, rozmazane, bo przecież ja sobie z tym nie poradzę ;)
Nic bardziej mylnego!
Aplikacja przebiega bardzo łatwo. Szczoteczka nabiera małą ilość produktu dzięki czemu nie ma możliwości rozmazania go.
Konsystencja jest lekko żelowa. Już po chwili wysycha i nie musimy bać się rozmazania. 
Zapachu żadnego nie wyczułam, ale też nie wąchałam specjalnie szczoteczki ;)


Efekt?
Moim zdaniem całkiem dobry.
Na zdjęciu poniżej lewa brew to ta po użyciu korektora, prawa przed.
Kosmetyk nie kruszy się, spokojnie utrzymuje się przez cały dzień.
Brwi nie są po nim twarde, czy coś w tym stylu.
Wyglądają bardzo naturalnie, są lekko przyciemnione i pełniejsze.
Ja jestem zadowolona :)

Produkt wystepuje w dwóch odcieniach:
- czarnym (mój wybór)
- brązowym.
Cena ok. 10-12zł / 10ml


Jak Wam się podoba efekt? 
Używałyście go już?

****
Przypominam o rozdaniu na FB :)
Czas do jutra! :)
Szczegóły w tym poście
Pamiętajcie, że należy jedynie polubić FanPage i udostępnić zdjęcie :)

Zapraszam do polubienia profilu FB, gdyż planuję tam kolejne rozdania - nie tylko dla blogerów ;)
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka