Miodowy krem do rąk - Royal Jelly Hand Cream, Avon

Dziś przychodzę z recenzją kolejnego kremu do rąk.
Jako, że moja skóra dłoni jest dość sucha i szybko się podrażnia od jakiegoś czasu jestem maniaczką produktów, które pomagają mi zwalczyć ten problem.

Ostatnio natknęłam się na krem Avon. 
Powiem szczerze, że jestem dość sceptycznie nastawiona do tej marki, jeżeli chodzi o kremy do rąk. Jak dla mnie dotąd nie spełniały swojego zadania.

Royal Jelly Hand Cream
Avon Care



Kilka słów od producenta:
Podczas codziennej pielęgnacji nie zapomnij o dłoniach i nie żałuj im kosmetyków wysokiej jakości. Wypróbuj intensywnie nawilżający krem do rąk z mleczkiem pszczelim stworzony do pielęgnacji ekstremalnie wysuszonej skóry. 
Działanie: Intensywanie nawadnia, by przywrócić komfort i ukojenie przesuszonej skórze. Działa przez kilka godzin po umyciu rąk, nawet po jednorazowym zastosowaniu.
 Sposób użycia: Kilka razy dziennie, delikatnymi, okrężnymi ruchami wetrzyj niewielką ilość kremu w czystą skórę dłoni.


Krem zapakowany jest w tubę o pojemności 100ml, z odkręcanym korkiem, na który możemy też postawić opakowanie. Wolę zamknięcia typu "klik" ale nie utrudnia to jednak korzystania z produktu.
Konsystencja typowo kremowa, lekko tłusta, dobrze się rozprowadza.
Zapach kremu bardzo przyjemny, lekko miodowy, wyczuwalny na skórze przez jakiś czas.


Moja opinia:
Krem Royal Jelly zmienił moje zdanie na temat produktów marki Avon. Ten jest naprawdę dobry. Stosuję go ok. 3 razy dziennie. Po nałożeniu tworzy delikatnie tłustą warstewkę, która jednak dość szybko wsiąka w skórę. Po użyciu dłonie stają się gładsze, delikatniejsze i przyjemnie pachną.
Efekt nawilżenia jest dla mnie pozytywnym zaskoczeniem, utrzymuje się długo. Po myciu rąk nie czuć wysuszenia skóry. Krem likwiduje uczucie napięcia i pieczenia dłoni (które niestety u mnie występuje często). 
Dzięki konsystencji produkt jest dość wydajny. 
Kupiłam ten krem po raz pierwszy. Stosuję ok. 2 tyg i jestem z niego bardzo zadowolona.
Cena: ok.7-9zł / 100ml.
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka