Regeneracja dłoni - Eveline, SOS Profesjonalna parafinowa maska do rąk + bawełniane rękawiczki Donegal

Dłonie to nasza wizytówka. 
Odruchowo spoglądamy na nie przy każdym kontakcie z innymi ludźmi.
Skóra na moich jest niestety bardzo przesuszona mimo stosowania kremów.
Raz na jakiś czas funduje sobie na nie domowe spa ;)
Kiedyś miałam okazję brać udział w szkoleniu masażu dłoni przed manikiur, czy kuracji parafinowej. Czasem wykorzystuje tą wiedzę na swoich łapkach i sięgam po coś co je dogłębnie odżywi. 

Dziś przedstawię Wam zestaw SOS ;)
Zaopatrzyłam się ostatnio w 
SOS Profesjonalna parafinowa maska do rąk, Eveline 
oraz
Bawełniane rękawiczki, Donegal (w końcu!)





Kilka słów od producenta o masce:



Moja opinia:
1. Rękawiczki bawełniane Donegal
Niby klasyczne, jednak w porównaniu w tymi, które miałam wcześniej są o niebo lepsze. Przede wszystkim dłuższe (spokojnie zakrywają nadgarstek), idealnie dopasowane do moich dłoni, nie zsuwają się. Po kilku praniach wyglądają jak nowe.
Cena ok 9zł/para
2.  Eveline, SOS Profesjonalna parafinowa maska do rąk
Opakowaniem była saszetka, z nacięciem do otwarcia. 
Zapach przyjemny, miodowy.
Konsystencja kremowa, dość gęsta - zawartość parafiny, jednak bardzo dobrze się się rozprowadzała.
Wydajność - hmm... ciężko mówić o wydajności saszetki. Jednak niejednokrotnie spotkałam się z faktem, iż saszetkowe proporcje były zbyt małe. Tutaj jednak nałożyłam dość grubą warstwę na dłonie i nadgarstki więc to dla mnie zdecydowany plus.
Efekt rozgrzewający minimalny, nie wiem czy o taki chodziło producentowi. Był jednak bardzo przyjemny dla skóry.
Po założeniu rękawiczek dosłownie czułam jak produkt wpija w skórę dłoni.
Trzymałam go 15 min, wcześniej wykonując peeling.
Jestem bardzo zadowolona z działania tego zestawu. Skóra stała się gładsza, dobrze nawilżona, bardziej miękka, dłonie nabrały jednolitego koloru. Czułam, że mam bardzo dobrze nawilżona skórę, jednak nie był to tłusty film.
Efekt utrzymywał się przez kilka dni, zauważyłam też, że kremy do rąk lepiej się wchłaniają. Myślę, że będę korzystać z tego produktu Eveline chociaż 2 razy w miesiącu, bo naprawdę sprawdził się u mnie rewelacyjnie. 
Cena ok 3zł/7ml


NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka