TAG - nominowana do odpowiedzi :)

Post ten powstał dzięki nominacji przez Właścicielkę bloga

Skoro już zostałam "wyróżniona" to postanowiłam poddać się nominacji ;)

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Hmm.... Blogowanie chyba jak większość osób zaczęłam jako nastolatka, było to coś w formie pamiętnika. Szybko jednak mijał zapał ;)
Bloga Life with satisfaction prowadzę rok. Z pewnymi zawirowaniami, które wywołały przerwę. Jednak moje życie się uspokoiło i wróciłam do blogowego życia :)
Z publikacją jest różnie, czasem mam przerwę tygodniową, czasem piszę codziennie. Staram się jednak aby co 2-3 dni ukazywał się post.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?

Tak! Pierwsza czynność dnia to śniadanko i blogger :)
W ciągu dnia zaglądam tu nawet kilkanaście razy.
3. Czy Twoi znajomi i rodzina wiedzą, że prowadzisz bloga?

Spora część znajomych wie, inni nawet nie wiedzą co to blog ;)
4. Posty jakiego typu najbardziej interesują Cię u innych blogerek?

Bardzo interesują mnie recenzje kosmetyków - lubię wiedzieć czy warto coś kupić zanim udam sie do sklepów.
Ważne są też dla mnie posty makijażowe oraz o pielęgnacji ciała. Naprawdę dużo dowiedziałam się dzięki regularnemu czytaniu blogów.
Lubie też posty modowe.
5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?

Zazdrość była na początku, ale to chyba normalne. Na początku ciężko zdobyć czytelników i to chyba kłuje najbardziej.
Szybko jednak przekonałam się, że te blogerki naprawdę ciężko pracują na renomę bloga. I daje z siebie tyle ile umiem, aby mój blog też kiedyś był komuś pomocny, zyskał czytelników i aby chętnie wracali do moich postów.
6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, aby później móc go zrecenzować na swoim blogu?

Nie. Choć przyznam, że czasem sięgam po coś na półce, a zaraz po przyjściu kombinuję jak by to opisać ;)
7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?

Wydaję mi się, że nie. Dzięki blogom robię konkretną selekcję i uważniej kupuję produkty. Czasem co prawda wydam więcej pieniędzy, ale tylko po to aby kupić coś lepszego, sprawdzonego przez blogerki, często bardziej profesjonalnego.
8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?

Znalazłam tu swoje miejsce na....relax :) jestem żoną, matką, pracującą na pełen etat i ciągle się kształcącą. Blog to dla mnie oderwanie i naprawdę przyjemne spędzanie czasu.
9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?

Po prostu są :)
Coś mi się spodoba, chcę sie tym podzielić i piszę :)
10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, aż chciałaś go usunąć?

To chyba ciężkie początki, kiedy się pisze a jest małe zainteresowanie. Ale na szczęście i ja przez to przeszłam i jestem tu gdzie jestem :)

Do odpowiedzi na te same pytania nominuję:
-  Alina Rose makeup & beauty blog

Będzie mi niezmiernie miło jeśli weźmiecie udział w zabawie :)
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka