Trochę prywaty ;)

Ostatni tydzień zaginęłam w blogowym świecie, chociaż Wasze blogi czytałam na bierząco :)
Wszystko spowodowane było tym, że miałam "urlop", na którym oprócz mojej 4letniej córci miałam jeszcze 7letnią kuzynkę. I trzeba było jakoś czas im zagospodarować, tym bardziej, że na początku tygodnia pogoda była różna....

W między czasie otrzymałam paczuszkę z Ofeminin ale powiem szczerze,
 że cały czas zastanawiam się dlaczego :P
Co nie zmienia faktu, że bardzo się z niej cieszę! :)
A w środku znalazłam:
- film na DVD Perfekcjonista (Mężuś się ucieszy, bo będzie kolejny do jego kolekcji ;) )
- książkę "Tylko sie nie zakochaj"
- balsam Lirene Body BB (który niestety się otworzył i wybrudził całą zawartość paczki :/ )
- płyn / żel do kąpieli Original Source czekolada i mięta 
- błyszczyk Eveline



Oczywiście podczas biedronkowych zakupów tez musiałam wpakować coś do koszyka ;)
- żel pod prysznic FruitKiss Czarna borówka
- serum ujędrniająco - antycellulitowe AA (mój avonowski preparat sie kończy, jestem ciekawa jak ten będzie się sprawował)


I chodząc z dzieciakami po sklepach wpadł mi w oko wisior z serduchem





A jak Wam mija letni czas?
Urlopujecie? :)
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka