Ciemne mani z jaśniejszym akcentem :)

Dziś pokażę Wam mani, które powstało z połączenia ciemnego lakieru Rimmel oraz lakieru do zdobień Essence.




Z niewiadomych powodów moje paznokcie uległy ostatnio strasznemu osłabieniu i dosłownie kruszyły się stąd takie króciutkie na zdjęciach :( zastanawiałam się co zrobić żeby ożywić efekt na paznokciach więc użyłam tego zestawu


Lakier do paznokci Rimmel 60 sekonds
odcień 850


Lakier ma barwę ciemno granatową, wpadającą w czerń. Odcień granatu widać pod światło. Opakowaniem jest szklana buteleczka o pojemności 8ml. Pędzelek to moim zdaniem strzał w 10! Uwielbiam takie szerokie pędzelki. Konsystencja nie jest lejąca, ani też nadmiernie gęsta co zdecydowanie ułatwia aplikację. Zapach lakieru delikatnie wyczuwalny ale znika po kilkudziesięciu sekundach.
Co do wysychania - faktycznie jest to produkt szybkoschnący. Drugą warstwę lakieru mogłam położyć bardzo szybko a i ta wyschła w błyskawicznym tempie. 
Po pomalowaniu wydawało się jakby lakier miał bardzo duży połysk, następnego dnia lekko zmatowiał ale nadal bardzo ładnie się prezentował. 



Essence nail art special effect! Topper
nr 77332


To mój pierwszy tego typu lakier. Ciekawa byłam jak sprawdzi się u mnie. Użyłam go do rozjaśnienia / rozweselenia pazurków. 
Produkt umieszczony w szklanej buteleczce o pojemności 8ml. Kolor jak widać na zdjęciach lekko wpada w róż. Pędzelek średniej szerokości, idealny do nakładania zdobień. Jest to produkt, przy którym nie trzeba, a wręcz nie można nadmiernie ocierać pędzelka w celu pozbycia się ilości lakieru. Dzięki temu uzyskujemy zamierzony efekt. Mnie taki sposób zdobień przypadł do gustu. Następnym razem zamierzam kupić inną fakturę. 






Jak Wam się podoba takie zestawienie?
Używacie lakierów do zdobień?

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka