Kremowa pomadka Virtual nr 153 Megan

Od jakiegoś czasu oprócz podkreślania oczu zaczęłam także większą wagę przywiązywać do podkreślania ust. Jak dotąd najczęściej używałam bezbarwnych lub cielistych błyszczyków.
Nie przeszłam jeszcze na głęboką czerwień na ustach ale wydaje mi się, że powoli zmierzam w dobrym kierunku ;)

Jak sprawdziła się u mnie pomadka Virtual?


Kilka słów od producenta:
Szminka czy błyszczyk? Trudny wybór. Odpowiedź marki Virtual  – CREAMY LIPSTICK  – pomadka 2w1, łącząca w sobie najlepsze cechy szminki i błyszczyka. Lekkość konsystencji i doskonale kryjący kolor, nadający ustom pełny, kuszący kształt. Delikatna skóra ust dzięki pomadce Virtual nie tylko mieni się uwodzicielskim blaskiem, ale również jest odpowiednio nawilżona 
 i odżywiona. Ekstrakt z rozmarynu o silnych właściwościach antyoksydacyjnych skutecznie chroni skórę przed promieniowaniem słonecznym, a olej słonecznikowy intensywnie ją nawilża, odżywia i  regeneruje. Formuła z kompleksem witamin C, F, E, A działa przeciwrodnikowo, przeciwzapalnie i normalizująco, wzmacniając dodatkowo naturalną barierę ochronną skóry. 
Pomadka Creamy Lipstick  - odkryj niezawodny sposób na zmysłowe usta, pełne blasku.


źródło: Virtual

Producent udostępnia nam sporą gamę kolorystyczną produktu - więc każdy może znaleźć coś dla siebie.
Ja wybrałam kolor delikatny, zbliżony do cielistego.



Opakowanie standardowe z wykręcanym sztyftem. Bardzo podoba mi się ta bezbarwna część, dzięki której widać barwę pomadki i nie musimy rozrywać opakowania gdy nie ma testerów.
To pierwszy mój produkt z tej firmy ale przypadł mi do gustu i mam zamiar kupić także inny odcień.
Usta po użyciu są nawilżone, pełniejsze. 
Pomadka "nie zjada" się, wytrzymuje na ustach do kilku godzin.
Ten odcień moim zdaniem idealnie pasuje do pracy, czy na wyjście ze znajomymi. 








Tak wyglądała na moich ustach



Używałyście pomadek z tej firmy?

Przy okazji mam pytanie:
Widać na zdjęciu, że moje górna warga nie jest symetryczna choć "na żywo" tak tego nie widać.
Macie jakiś pomysł, żeby to wyrównać. Lubię swoje usta ale ostatnio zaczęło mi to przeszkadzać :(
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka