Norweskie nawilżanie z malinką + biżu-rozdanie

Lato to czas kiedy chyba najbardziej dbamy o wygląd naszej skóry.
To wtedy najwięcej czasu spędzamy z odkrytymi nogami, ramionami itd. Ważne jest przy tym aby skóra była gładka, miękka i dobrze nawilżona.
Jak poradziła sobie odżywcza emulsja Neutrogena ?




Kilka słów od producenta:
Odżywcza emulsja do ciała z maliną nordycką
Skóra sucha
Wyzwania codziennego życia i stres sprawiają, że twoja skóra staje się sucha i cierpi. Udowodniono klinicznie, że nowa unikalna odżywcza formuła z maliną nordycką współgra z naturalnymi procesami zachodzącymi w Twojej skórze i poprawia 3x poziom jej nawilżenia. Skóra wygląda zdrowo. Jest miękka i odżywiona dzień po dniu. Odpowiednia do stosowania dla skóry wrażliwej.Kremowa nietłusta konsystencja ma delikatny zapach i szybko się wchłania.



Moja opinia:
Produkty Neutrogena znane mi są głównie z kremów do rąk, gdyż ze względy na moje przesuszone ręce szukałam różnych naprawdę dobrych produktów. W związku z tym, że skóra mojego ciała też ostatnio jest dość sucha (mimo stosowania różnych kremów, balsamów) postanowiłam sięgnąć po inny produkt tej marki.
Opakowaniem emulsji jest plastikowa butelka o pojemności 250ml z pomką dozującą produkt. Dla mnie to duży plus, lubię takie "miarkowe" sposoby wydobywania balsamów do ciała. Niestety nie wiem jeszcze jak dobrze pompka opróżni butelkę gdyż jeszcze trochę mi tam zostało.


Konsystencja emulsji jest typowo kremowa, delikatna, nietłusta. Szybko się wchłania dając uczucie natychmiastowego ukojenia suchej skóry. 
Zapach bardzo przyjemny, z odrobiną aromatu maliny, który na skórze pozostaje przez jakiś czas. Nie jest to silny efekt, który mógłby przeszkadzać.


Tak jak w przypadku kremów do rąk z formułą norweską tak i w przypadku tego produktu Neutrogena nie zawiodła. Ciało nawilżałam emulsją mniej więcej co drugi dzień. Tak jak wspomniałam wcześniej produkt szybko się wchłania i od razu czuć jego działanie. Skóra robi się miękka, delikatna i nawilżona. Po około 3 tygodniach stosowania zauważyłam "pełne" działanie produktu. Zdecydowanie gładsza, bardziej miękka, bez uczucia pieczenia przez wysuszenie skóra sprawia, że mogę ten produkt polecić innym i chętnie po niego sięgnę w przyszłości.
Cena ok. 18-22zł / 250ml 




****

Lubicie kolczyki hand-made? :) 
Zapraszam serdecznie na mini rozdanie, w którym 3 osoby otrzymają wybraną parę kolczyków.


NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka