Oliwkowa pielęgnacja twarzy z VERONA


Ostatnio skóra na mojej twarzy znów została zaatakowana przez drobne niedoskonałości :(
Najbardziej dokuczliwe jest schodzenie skóry oraz drobne zaskórniki pojawiające się w okolicy nosa.
Jakiś czas temu kupiłam w StrefaUrody.pl  peeling oraz maseczkę do twarzy VERONA. Dzis opowiem jak się sprawują te produkty.

VERONA OLIVE
Oliwkowy peeling drobnoziarnisty

Kilka słów od producenta:
Oliwkowy peeling drobnoziarnisty do twarzy przeznaczony jest do pielęgnacji każdego rodzaju cery. Preparat delikatnie, ale skutecznie usuwa z twarzy zanieczyszczenia oraz obumarłe komórki naskórka. Skóra staje się czysta, odświeżona i nawilżona oraz doskonale przygotowana do dalszej pielęgnacji. Zawarte w peelingu pantenol i alantoina łagodzą podrażnienia, ekstrakt z oliwki posiada właściwości wygładzająco-odżywcze.








Moja opinia:
Peeling umieszczony jest w saszetce o pojemności 10 ml. 
Zapach przyjemny, lekko da się wyczuć woń oliwki. 
Konsystencja kremowa z bardzo drobnymi granulkami w dotyku przypominającymi sól.
Działanie tego produktu jest bardzo dobre. Peeling złuszczył naskórek i wizualnie odświeżył twarz. Zauważyłam też, że pory się pozmniejszały i były mniej widoczne.
Cena: ok. 1,50zł / 10ml

VERONA OLIVE
Oliwkowa maseczka 

Kilka słów od producenta:
Oliwkowa maseczka przeciwzmarszczkowo-regenerująca - przeciwdziała powstawaniu zmarszczek oraz redukuje i spłyca już istniejące. Zawiera kolagen, który przyśpiesza odnowę komórek skóry, wygładza i zapobiega jej wiotczeniu. Olej z oliwek wygładza i dogłębnie odżywia. Maseczka w wyraźny sposób wygładza, odświeża i ujędrnia skórę twarzy i szyi. Przeznaczona do każdego typu cery.



Moja opinia:
Opakowaniem maseczki podobnie jak peelingu jest saszetka o pojemności 10ml.
Lekko wyczuwalny zapach oliwki.
Konsystencja kremowa, łatwo się rozprowadza.
Maseczka także przypadła mi do gustu, jednak nie tak bardzo jak peeling. Konsystencja sprawiła, że produkt dość szybko się wchłonął. Skóra była delikatna i dobrze nawilżona. Czułam wyraźne ukojenie na twarzy.  Niestety po innych maskach jakie używałam taki efekt utrzymywał się dłużej niż po tym produkcie.
Cena: ok 1,70zł / 10ml


Cały zestaw do twarzy jaki sobie wybrałam z VERONA sprawdził się dobrze. Uwielbiam takie saszetkowe wersje produktów, gdyż wtedy wiem ile dokładnie ich nałożyć i nie jestem też przywiązana do jednego dużego opakowania, które powinnam skończyć zanim rozpocznę kolejne.
Miałyście jakieś produkty tej marki?
Ja także w ostatnim boxie Face&Look miałam dużo produktów tej marki więc na pewno kilka jeszcze zrecenzuje w najbliższym czasie.


****

A dzięki portalowi uroda i zdrowie otrzymałam do testów poniższe produkty i już niedługo przedstawię Wam swój sposób na soczystego kurczaka ;)



NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka