Paletka cieni do powiek JOKO Perfect Your Look

Makijaż oka jest dla mnie najważniejszym elementem z tej dziedziny. Zdecydowanie łatwiej wyjść mi z domu bez pomadki / błyszczyka niż tuszu do rzęs. Dziś pokażę Wam jak sprawowała się u mnie

Paletka cieni do powiek 
JOKO Perfect Your Look








Należę do grona osób, którym podobają się różnokolorowe makijaże. Takie skromniejsze i bardziej pokaźne. Sama natomiast czuję się najlepiej w naturalnym, niezbyt wyróżniającym się make-up'ie.
Stąd też większość moich cieni do powiek jest w kolorach brązów i szarości.

Paletka JOKO 403 MAT to pakiet 4 odcieni brązu, beżu i  delikatnego różu. Da się nią zrobić delikatne smoky eyes.
Zamknięciem paletki jest lusterko, które może się przydać np w podróży. Nie wyobrażam jednak robić sobie makijażu przy tak małym lusterku ;)


Aplikatorem jest standardowa "pacynka" ja jednak wszelkie cienie nakładam moim pędzlem do cieni z Donegal.
Cóż mogę powiedzieć o samych cieniach do powiek?
Są naprawdę bardzo trwałe, nie sypią się, łatwo je nałożyć. Bardzo dobrze też się rozprowadzają, nie są zbitą bryłą ale też nie kruszą się kiedy dotyka je się pędzelkiem.
Bardzo przypadły mi do gustu :)


Poniżej wstawiam zdjęcia make-up'u m.in. z tą paletką, ale od razu zaznaczam, że nie jestem wielką specjalistką w tej dziedzinie i zdarzają się niedociągnięcia.
Ale praktyka czyni mistrza! ;)




A to mój zestaw, którego użyłam. Uwielbiam ten tusz do rzęs z ASTOR i najlepszy moim zdaniem Eyeliner z GoldnRose.
Do brwi użyłam kredki, której nie ma na zdjęciu ale o niej później ;)




****

Zapraszam na rozdanie u Aneczki - zestaw Floslek do zgarnięcia :)


NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka