About me...

W związku z tym, że ciągle "walczę" z przeprowadzką i układaniem rzeczy, dzisiaj także luźniejszy post. Uwierzcie mi, że strasznie trudni układać rzeczy gdy czeka się jeszcze na meble.
Dziś postanowiłam napisać Wam kilka faktów o mnie :)
Jeżeli jesteście ciekawi jak wygląda moje życie i osobowość to zapraszam do dalszego czytania :)




 Natalia, 24 lata, zodiakalny Baran ;)
 Oczy niebieskie, włosy czarne (przyciemniam swój naturalny kolor)
 Jak pewnie wiecie jestem mężatką (już ponad 6 lat) i mamą (prawie 5 lat)
 Planuję jeszcze jedno dziecko ale czekam na "odpowiedni" moment
 Mieszkam w 3 - pokojowym mieszkaniu w  małym miasteczku w woj. pomorskim w samym centrum Kaszub
 Swoją życiową drogę zaczęłam od zakładania rodziny, potem znalazłam pracę, a od października wybieram się na studia
 Pracuję na stanowisku "od wszystkiego" - począwszy od księgowości, przez kadry, do zaopatrzenia, w firmie, która zajmuje się pomocą drogową i serwisem samochodowym (będzie ze mnie mechanior ;) )
 Jak byłam młodsza chciałam być nauczycielką w przedszkolu albo klasach 1-3. Dobrze, że nie doszło to realizacji, bo nie miałabym cierpliwości do większej grupy dzieci
 Po pracy najchętniej zanurzam się w blogerze, lubię też znikać w kuchni i szukać nowych smaków
 Ulubione danie? Chyba nie mam. Lubię jeść po prostu, czasem coś na słodko, czasem na słono, najczęściej na ostro
 Ulubiony napój? Kaaawa! Jestem od niej uzależniona. Wieczorami natomiast jakaś aromatyczna herbata, bądź czekolada
 Ulubiona pora roku? Lato. Ale lubię też wiosnę kiedy wszystko się zieleni, a także jesień ale taką złotą, a nie deszczową
 Interesuję się wszystkim po trochu. Kosmetyki to moja mania, lubię testować nowości. Ostatnio większą wagę przykładam też do pielęgnacji ciała. Lekko zaczynają mnie interesować tematy włosomaniactwa - ale nie na długość, a jakość włosów. Ostatnio zagłębiam też tajnii zdrowego odżywiania.
 Moda. W moim życiu przeszłam różne style - bluzy z kapturem i spodnie z obniżonym krokiem, biurowa elegancja, lekki miejski styl (trampki, Tshirt). Na chwilę obecną ubieram się różnie ale najbardziej lubię to w czym akurat czuję się dobrze.
 Makijaż. Uwielbiam w miarę naturalny, z mocniej podkreślonym okiem. Czasem jednak "poszaleję" z kolorami jednak zazwyczaj dziwnie się z tym czuję ;)
 Relaks. Długa, aromatyczna kąpiel w wannie. Albo kocyk i ramię Męża :)
 Irytuje mnie polityka. Nie lubię słuchać tematów z nią związanych
 Rozbawia mnie córka, która zadaje coraz trudniejsze pytania (np. Jak dzieci wychodzą z brzucha?)
 Bloga prowadzę, ponieważ znalazłam swój sposób na życie. Czytam Wasze posty, jednocześnie cieszę się, że dzięki temu poznałam całą masę fajnych osób


Kończę na dziś z tymi wyznaniami, mam nadzieję, że Was nie zanudziłam.
Jeżeli macie do mnie jakieś pytania dotyczące mojej osoby, stylu życia itd. pytajcie, ja chętnie odpowiem :)
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka