Adidas for Women smooth

Żele pod prysznic Adidas cenię za skuteczność i fajne zapachy.
Jak sprawdził się ten, który również miał nawilżać?

Kilka słów od producenta:
Zrównoważone pH, przetestowany dermatologicznie, do codziennego stosowania. 


Nawilżające żele pod prysznic Adidas pomogą Ci utrzymać naturalną równowagę skóry i obudzić Twoje zmysły. Mikroperełki zawarte w żelu pod prysznic `Smooth` delikatnie masują skórę, zapewniając jej jedwabistą gładkość. 

Skład produktu:


Moja opinia:
Żel zapakowany jest w standardową plastikową butelkę o pojemności 250ml z zamknięciem typu klik. 
Zapach przyjemny, kremowy.
Konsystencja koloru białego z różowymi mikrogranulkami.


Żel bardzo dobrze się pieni, bardzo dobrze oczyszcza ciało.
Niestety moje obawy co do nawilżenia i wygładzenia się sprawdziły.
Zupełnie nie zrozumiałam koncepcji wygładzania, gdyż zawarte w nim mikrogranulki są zdecydowanie zbyt "mikro" aby wygładzić skórę :(
Co do nawilżenia również produkt się nie sprawdził. Podczas używania ciało rzeczywiście wydaje się jakby było nawilżone. Jednak podczas spłukiwania cały ten efekt znika i skóra jest taka nijka :(


Moja skóra jest dość sucha z natury, więc i tak stosuję balsam / mleczko do ciała. 
Do wygładzenia stosuję dość silnie ścierające peelingi.
W tych kwestiach zatem żel pod prysznic nie musi się dla mnie sprawdzać, jednak jeżeli producent zapewnia o takim działaniu to powinno być ono widoczne chociażby w stopniu minimalnym.
Kożystać z serii Adidas będę mimo wszystko, ale czy z tego "cudaczka" to nie wiem.



Miałyście go? Jak się sprawdził?
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka