Go to study! + moje ziarenkowe testy

Rok akademicki tuż, tuż!
Jak Wasze przygotowania? 

Ja za około miesiąc zaczynam moją studencką przygodę.
Są nerwy ale i niecierpliwość.
Ciekawe jak uda mi się pogodzić pracę, rodzinę i studia -mam nadzieję, że sobie poradzę :)
Przestawię Wam moje "studiowe" must-have

1. Terminarz / kalendarz
W tym roku nie udało mi się dorwać terminarza w Biedronce. Kupiłam zatem Oxfordowski.
Dla mnie to ważny element, ponieważ często zapominam niektóre rzeczy, chociażby przez natłok spraw w pracy. A to cudeńko uchroni mnie przed uczelnianymi wpadkami.




2. Zeszyt
Nie kupiłam wielu zeszytów, bo nie chce nosić kilku kilogramów na uczelnię.
Wybór padł na kołozeszyt A4 z wyrywanymi kartkami. Jeżeli zabraknie miejsca mam dodatkowy brulion, a notatki będę segregować przedmiotami.




3. Teczka
Na razie podchodzę do tego ambitnie, ale podejrzewam, że w końcu mi przejdzie. 
Teczkę wybrałam, aby segregować poszczególne przedmioty w osobnej kieszonce. Nie będę zabierać jej na uczelnię ale może się przydać do porządku w domu, żeby materiały nie walały się po mieszkaniu.




4. Karteczki samoprzylepne, zakreślacze
Lubię zaznaczać przydatne informacje, łatwiej mi się tak uczyć.


Co do wyprawki typowo studenckiej to wszystko.
W moje torbie znajdzie się też kosmetyczka (tak w razie potrzeby) i koniecznie jakiś perfum w wersji mini.

Jak wyglądają wasze przygotowania na studia / do szkoły?


Jesteście ciekawi co wyszło z testów ziarenek, które otrzymałam w ramach współpracy od 

Zapraszam na post - obiecuję było pysznie! ;)

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka