Lakier do paznokci HEAN City fashion nr 175 - hit czy kit?

Podczas ostatniej wizyty w jednej z małych drogerii w moim miasteczku zatrzymałam się przy stoisku z lakierami (jakbym mało ich miała ;) ).
W oko wpadł mi miętowy lakier do paznokci HEAN.
Jak dotąd nie miałam tego typu produktów z tej firmy więc postanowiłam go kupić. 



Niestety podczas przeprowadzki moje paznokcie znów dostały w kość i są króciutkie :(


 Kilka słów od producenta:


Miętowy lakier HEAN zamknięty jest w klasycznej szklanej buteleczce o pojemności 12 ml, ze sporą nakrętką z pędzelkiem, którą bardzo dobrze się trzyma.


 Kolor bardzo przypadł mi do gustu gdyż nie jest ani za bardzo zielony, ani za bardzo niebieski.
Mam kilka lakierów w odcieniu mięty jednak po nałożeniu wpadają w kolor inny niż pożądany.


Zapach lakieru nie jest zbyt intensywny, co jest zdecydowanym plusem.
Po odkręceniu da się wyczuć lekko chemiczną woń jednak bardzo szybko się ulatnia.
Marka HEAN wyposażyła swój produkt w bardzo dobry pędzelek. Uwielbiam grube pędzelki, bo nimi najlepiej nakłada mi się lakier.
Konsystencja lakieru również jest bardzo dobra. Nie jest zbyt gęsta, ale także nie leje się po pędzelku. Dwie warstwy wystarczą do uzyskania bardzo dobrego, głębokiego odcienia.


Jaka jest trwałość HEAN ne 175?
Moim zdaniem bardzo dobra. Mam go na paznokciach już 4 dzień i trzyma się doskonale.
Jestem przekonana, że kupię jeszcze nie jeden produkt, ponieważ firma zapewnia bogatą gamę kolorystyczną.


Jeżeli szukacie lakieru do paznokci, który jest dobry, trwały, ma intensywne kolory i ładnie kryje marka HEAN spełni Wasze oczekiwania. Dla mnie to totalny HIT! Pierwszy lakier od długiego czasu, który tak bardzo przypadł mi do gustu.
Cena również moim zdaniem bardzo dobra ok. 6-7zł / 12ml.



NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka