Micel perfekcyjny? + Co wyszło z testów Knorr?

Płyn micelarny Perfecta to mój pierwszy taki kosmetyk.
Jak dotąd używałam mleczek do demakijażu bądź chusteczek.

Kilka słów od producenta:





Moja opinia:
Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu zamknięty jest w plastikowej, nieprzeźroczystej butelce o pojemności 200ml. 
Zamknięcie typu "klik" jest fantastycznym rozwiązaniem w tym przypadku.


Micel od Perfecty ma konsystencję przypominającą wodę. Dzięki temu widzimy czy wacik, którym chcemy zmyć makijaż jest odpowiednio nasączony. W przypadku mleczek musimy je dodatkowo rozprowadzać.
Zapachu nie wyczułam ale w tym przypadku jest to jak najbardziej plusem - większa pewność, że zapachy nie wpłyną źle na nasze oczy. 


Działanie tego produktu oceniam na 5/5.
Spisał się fantastycznie!
Usunął makijaż dosłownie w mgnieniu oka. Bardzo dobrze radzi sobie z usunięciem eyelinera czy tuszu. Twarz zostaje dokładnie oczyszczona.
Po użyciu miałam wrażenie jakbym już nałożyła krem. Nawilżanie zatem odczuwalne. 
Stosowałam jak dotąd jedynie maseczki marki Perfekta ale wiem, że po ten płyn micelarny sięgnę jeszcze na pewno.


Produkt przetestowałam dzięki drogerii
za co bardzo dziękuję :)


Zapraszam Was także na post, w którym recenzuję zestaw Knorr otrzymany z portalu

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka