"Pierwszy raz" z Yankee Candle

Szczególnie w okresie jesiennym, kiedy wieczory są dłuższe i ponure chętniej zapełniam swoje mieszkanie zapachami.
W moim domu także znalazł się wosk Yankee Candle. 


Ostatnio czytałam na jednym z blogów posta na temat kupowania produktów pod wpływem blogosfery. Uświadomiłam sobie, że chyba nie w pełni świadomie ja też tak kupuję :)
Wosk Yankee Candle jest jednym z takich zakupów.

Opis producenta:
HONEY & SPICE - smakowita mikstura - złoty nektar i trzcina cukrowa z dodatkiem laski cynamonu


Wosk ma jak dla mnie kształt babeczki :)
Zapakowany jest szczelnie w folię, która nie zdradza nam jego zapachu. 
Jednak tuż po jej przecięciu czuć przepiękną woń miodu połączoną z cynamonem.


Wosk jest bardzo intensywny, wystarczy trochę odłamać, włożyć do kominka i cieszyć się relaksującym zapachem.
Polecam wkładać mniejsze kawałeczki i ewentualnie dokładać, gdyż kilka razy "odgrzewany" traci intensywność zapachu.


Yankee Candle to mój pierwszy wosk, jak dotąd stosowałam olejki i zwykłe świeczki zapachowe. 
Wydaje mi się jednak, że chętniej będę stosowała woski.




Wosk Yankee Candle kupiłam w Mydlarni Internetowej


Serdecznie zapraszam do zapoznania się z ich ofertą! :)


NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka