Przeprowadzka...

Kochani witajcie po weekendzie! :) 
Był to kompletnie nieaktywny czas na blogerze ale już dziś nadrabiam zaległości w czytaniu Waszych blogach :)
Wszystko spowodowane tym, że się przeprowadzaliśmy do większego mieszkania i... wybieraliśmy meble...

Zapraszam Was na wybrane przez nas inspiracje :)
Jakiś czas temu kupiliśmy szafę a'la garderobę.
Kolor dąb sonoma towarzyszy nam już od jakiegoś czasu.


Teraz dokupiliśmy łóżko do sypialni i szafki nocne


To inspiracje ze sklepu. My mamy jasną sypialnię więc pewnie będę szukała ciemnych dodatków, np lampek.

Do przedpokoju kupiliśmy mini garderobę. Zmienimy tylko ustawienie  - duża szafka po prawej stronie. Moim zdaniem lepiej wygląda i będzie bardziej u nas pasować :)



Mam też miejsce w salonie, w którym chcę urządzić przestrzeń jadalnianą.
Tam kupiliśmy prosty rozkładany ciemny stół, krzesła dla kontrastu jasne ale z ciemnymi nogami w kolorze stołu.






Nad stołem będzie wysiała lampa, w której zmienimy ustawienie kloszy. Chciałabym aby były ustawione po skosie.



Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tymi wypocinami.
Przez kilka dni będzie pewnie mniej postów ale muszę się uporać z poukładaniem wszystkiego.
Teraz mamy większe mieszkanie, osobno salon, sypialnia i pokój córki więc mogę szaleć z dekoracjami ;)
Córcia też szczęśliwa, bo w końcu ma miejsce na biurko (które też już dostała) a wczoraj wybierała krzesło i resztę bibelotów do pokoju :)
Ma niecałe 5 lat, a tak argumentowała wybór wszystkiego, że chwilami mnie zadziwiała :)

A jak u Was po weekendzie?
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka