Suplement Inneov Densilogy

Jakiś czas temu zakończyłam testowanie suplementu, który miał pomóc w regeneracji włosów.
Czy 3 miesięczna kuracja Inneov Densilogy przyniosła jakieś efekty?
Zapraszam do dalszej części posta :)

Kilka słów od producenta:
Przytwierdzenie cebulki i wzrost włosów: więcej objętości i gęstości włosów według 8 kobiet z 10.
Jednak stres, zmiany hormonalne, starzenie to niekorzystne czynniki zewnętrzne, które mogą zakłócić środowisko cebulki - centrum produkcji włosa.
Odkrycie naukowe: włosy są zakotwiczone w membranie, która jest niezbędna do ochrony cebulki w fazie wzrostu włosa.
Światowa innowacja naukowców Nestlé i L’Oréal: unikalny kompleks składników łączący 100% zalecanego dziennego spożycia witaminy D, niezbędnej organizmowi i w niskim stopniu występującej w pożywieniu, niezbędne kwasy tłuszczowe Omega 3 [DHA+EPA+ALA] oraz cynk, aby utrzymać przytwierdzenie cebulki i wzrost włosów.
Poprawa jakości włosów według 95% kobiet
Zwiększona objętość włosów według 86% kobiet
Zwiększona średnica włosa według 78% kobiet
Wykazano także skuteczność działania na kruche i rozdwajające się paznokcie po 1 miesiącu stosowania



Jak wygląda cykl życia włosa?
Kiedy cebulka jest aktywna, włosy rosną w tempie 1 cm miesięcznie:
jest to faza wzrostu,
kiedy cebulka otrzymuje wiadomość o przerwaniu syntezy, włos przestaje rosnąć.
Odłącza się od cebulki, a następnie wypada. Cebulka przechodzi w fazę uśpienia.Średnio na głowie mamy 120 000 włosów.Ich długość życia wynosi średnio 3 lata w zależności od cyklu aktywności cebulki włosa: Chociaż utrata włosów to normalny proces, wewnętrzne i zewnętrzne niekorzystne czynniki (stres, zmiany hormonalne, starzenie się, zmiany pór roku, zmęczenie, niezbilansowana dieta), mogą osłabić cebulkę włosa i jej otoczenie. Prawidłowy wzrost włosów jest wtedy zagrożony. Osłabiona cebulka wytwarza cieńsze włosy, a ich objętość zmniejsza się.
źródło: www.inneov.pl





Moja opinia:
Moje włosy, skóra i całe ciało są strasznie osłabione po długiej i intensywnej chemioterapi, która przez wiele lat wyniszczała mój organizm nawet po zakończeniu. Potem doszły do tego różne lekoterapie, które oprócz pozytywnych skutków przyniosły też masę ubocznych.
Moja skóra i włosy mają tendencję do intensywnego przesuszenia, włosy wypadają garściami i około raz wroku mam silny atak łupieżu.
Bardzo ucieszyłam się kiedy udało mi się załapać do testu Inneov, choć podeszłam z dystansem, ponieważ podobne suplementy nie dawały rezultatów.


Do testów otrzymałam 3 miesięczną kurację. Codziennie należało przyjmować dwie kapsułki.
Kapsułki były małe, więc łatwo było je połknąć. 


Po pierwszym miesiącu kuracji zauważyłam przede wszystkim pozytywne działanie na paznokcie. Stały się mocniejsze, twardsze, wybieliły się, przestały się rozdwajać.
Włosy lepiej się układały, pojawiały się nieliczne baby hair.
Drugi miesiąc kuracji także pozytywnie mnie zaskoczył. Tu działanie widać było już na włosach.
Nie wypadały aż tak intesywnie, stały się mocniejsze, bardziej lśniące. Baby hair pokryły prawie całą moją głowę. Paznokcie nadal wzmocnione. Poprawił się także stan skóry, była bardziej nawilżona i myślę, że na to ten suplement także miał wpływ.
Trzeci miesiąc kuracji zakończył się 3 tygodnie temu. Włosy mocniejsze, gładsze, nie gubię ich aż tyle co na początku, baby hair zawładnęły moją głową, zaczęły także szybciej rosnąć. Paznokcie nadal mocne. Miałam co prawda ostatnio jakieś oznaki łupieżu ale zmieniłam szampon i to chyba było powodem, bo teraz wszystko wróciło do normy.


Moje włosy są z natury potwornie niesforne, ni to kręcone ni to proste, ale strasznie szade. 
Poniżej zdjęcie efektów.
Jest trochę inne światło, ale w obydwu przypadkach włosy były jedynie rozczesane i wysuszone (bez szczotki, bez układania - przeczesałam je tylko palcami podczas suszenia)
Myslę, że efekt jest zadowalający tym bardziej, że w między czasie podcięłam jeszcze końcówki.
Po wyprostowaniu wyglądałyby lepiej, ale chciałam Wam oddać naturalny wygląd.
Jeżeli kiedyś zajdzie taka potrzeba na pewno sięgnę jeszcze po Inneov Densilogy.



Inneov ma także inne suplementy, których także jestem bardzo ciekawa i może w przyszłości się skuszę.
Póki co odsyłam na stronę producenta



Suplement Inneov Densilogy dzięki 


za co bardzo dziękuję.
Cała akcja była bardzo profesjonalnie przeprowadzona i dodatkowo otrzymałam 2 paczki z kosmetykami, filmem na DVD i książką.

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka