Czekoladowa ochrona ust od Floslek

Jesienią nasze usta także są narażone na działanie czynników atmosferycznych - wiatr, ochłodzenie, ogrzewanie w pomieszczeniach.
To wszystko może spowodować, że zaczynają nam pękać, wysuszać się a nawet piec.
Floslek wychodzi naprzeciw tym niedogodnościom oferując
Wazelinę kosmetyczną i ochronną do ust

Jako, że jednym z moich uzależnień jest czekolada, wybrałam wersję czekoladową.
Producent jednak oferuje także inne "smaki"

Kilka słów od producenta:


Wazelina to jeden z produktów, który najlepiej nawilża moje usta, więc jak tylko zobaczyłam ją w wersji smakowej nie wahałam się, żeby ją kupić.


Czekoladowa wazelina z Floslek zamknięta jest w metalowym mini-słoiczku z zakrętką o pojemności 15g. Dodatkowo wpakowana była w papierową osłonkę z wszelkimi informacjami, które mogą nas zaciekawić.
Wydobywanie produktu odbywa się przy pomocy palca, lub jeśli ktoś ma pędzelka do takich zadań.
Dla niektórych może to być uciążliwe jednak nie sprawiało mi to większych problemów.
Jak tylko otworzymy opakowanie dotrze do nas przepyszny czekoladowy zapach.


Ochronną wazelinę lip Care stosuję od dwóch tygodni, bo moje usta się przesuszyły co spotęgowała też choroba i gorączka.
Przyjemnie nawilża usta, usuwając pieczenie. 
Zapobiega pękaniu warg i poprawia nawilżenie.
Dodatkowo produkt delikatnie nabłyszcza usta przez co wyglądają one jeszcze bardziej zadbane.




Koszt tego cuda to około 6zł. 
Jestem pewna, że skorzystam także z innego wariantu "smakowego", ponieważ szczególnie o tej porze roku zużywam dużo tego typu produktów.

Miałyście? Stosujecie takie produkty, czy nie macie problemów z ustami?
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka