Dwutygodniowe testowanie suplementu Metabolium - jakie efekty?

Problem z jedzeniem, wzdęcia, zatrucia. 
Na to ma pomóc suplement diety 
Metabolium, Kozłek.
Jak się spisał? Zapraszam na dalszą część posta :)

Preparat otrzymałam dokładnie dwa tygodnie temu, jednak ze względu na fakt, iż jestem w ciąży przetestował go mój mąż ;) co prawda na opakowaniu nie ma informacji, że nie powinny go stosować kobiety w ciąży, ja jednak postanowiłam nie ryzykować.


Kilka słów od producenta:





Oprócz wielu informacji na opakowaniu dostałam także ulotkę z dokładnym opisem.


Efekty testów:
Mój mąż nie jest zwolennikiem jakiejkolwiek suplementacji. Dla niego wystarczy magnez i ewentualnie w okresie jesienno-zimowym wit. C. Udało mi się jednak przekonać go do testów :)
Opakowanie to klasyczne papierowe pudełko, z 6 blistrami, zawierające łącznie 60 kapsułek. 
Według zaleceń powinno się stosować jedna tabletkę dziennie, po lub w trakcie posiłku. 
Wielkość tabletki w żaden sposób nie utrudniała połykania. Jest to taki standardowy rozmiar tabletek często przez nas stosowany.
Dużym plusem jest fakt, że produkt jest całkowicie z naturalnych składników, nie ma żadnych ulepszaczy, przyśpieszaczy, spalaczy tłuszczu.


Czy mąż schudł, tego nie wiem. Waga waha mu się od zawsze, raz kilka kg na plusie, kolejnego dnia spadają. 
Po kilku dniach stosowania zauważone zostało zmniejszone wzdęcie brzucha. Zginął efekt "balona" w brzuchu.
Poprawiło się także trawienie. Nie wystąpiły żadne zaparcia.
Ustąpiło także "odbijanie", które często towarzyszyło mężowi.
Ogólnie zobaczyłam, że ma jakby więcej energii, nie jest ospały. Myślę, że to także skutek suplementacji i efekt odtruwania / oczyszczania organizmu. 
Mąż dokończy opakowanie - tak już zapowiedział ;)
A ja sięgnę po ten preparat jak tylko będzie to dla mnie możliwe.


Suplement diety Metabolium testowaliśmy dzięki:



za co bardzo dziękuję. 
Nie miało to jednak wpływu na opinię o produkcie.

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka