Rosyjskie cudo - Daurskie ukojenie

Moja przygoda z kosmetykami rosyjskimi rozpoczęła się dzięki współpracy ze stroną
Kiedy udało mi się nawiązać tą współpracę, bardzo się ucieszyłam, gdyż byłam niezmiernie ciekawa produktów z tej strony świata.

Jednym z produktów, który otrzymałam do testów była
Maseczka do twarzy Daurska Kojąca
i to o niej dziś opowiem.



Kilka słów od producenta:


Maska zamknięta jest w saszetce o pojemności 100ml, z zakrętką co umożliwia użycie kilkukrotne bez obaw o zasychanie produktu.
Mimo kilkukrotnego otwierania z zakrętką nic się nie dzieje.


Maseczka ma przyjemny kwiatowy zapach, który da się wyczuć już po otwarciu.
Konsystencja kremowa, dobrze się rozprowadza, po nałożeniu czuć jak działa na skórę twarzy. 


Moja opinia:
Ostatnio udaje mi się trafiać na produkty, które akurat sa mi potrzebne ;)
Warto zaznaczyć, że produkt składa się tylko z naturalnych składników.
Kojącą maskę otrzymałam od Skraby Syberii akurat w momencie kiedy na skórę mojej twarzy zaczęły działać czynniki atmosferyczne. 
Twarz znów zaczęła się czerwienić i piec, była sucha, wręcz przesuszona.
Rosyjską maseczkę stosowałam 2 razy w tygodniu.
Juz po pierwszym użyciu poczułam ulgę, ponieważ skóra przestała piec.
Po kolejnych zaczerwienienie zostało zminimalizowane, a skóra przyjemnie gładka i nawilżona.
Odniosłam także wrażenie, że zmniejszyła się ilośc zaskórników.
Dzialanie masła shea, białej glinki, rumianku i innych składników zawartych w produkcie zdecydowanie przypadło mi do gustu.
Jestem ciekawa innych maseczek, bo jeżeli będą działać tak dobrze jak ta wykupię wszystkie ;)



Dziękuję bardzo 


za mozliwość przetestowania produktu.
Jednak powyższy fakt nie wpłynął na moją opinię.



Kochani na blogu szykują się zmiany.
W związku z moim ostatnim złym samopoczuciem wybrałam się do lekarza.
Za jakiś czas w testowaniu kosmetyków pomoże mi jeszcze jedna osoba.
Ale to za troszkę ponad 7 miesięcy ;)
Dziś potwierdziły się kilkumiesięczne starania:
Nasz Okruszek rośnie, obecnie to 5 tydzień 

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka